My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

vineri, 27 noiembrie 2009

My Secret

Am sa incerc sa va impartasesc putin din istoria acestor meleaguri de poveste,care sunt pentru mine de neinlocuit in locsorul din inima mea.

Pitesti este resedinta si cel mai mare oras al judetului Arges, Romania. Orasul are renumele de "Orasul Lalelelor", aici fiind gazduit anual un important festival, Simfonia Lalelelor.


Amplasat in zona central-sudica a Romaniei, in N-V Munteniei, la confluenta raului Arges cu Raul Doamnei, Pitestiul apartine aproape in exclusivitate Piemontului Getic.

În timp ce pentru juniorii Pitestiului Padurea Trivale (cu Gradina zoologica), parcurile si Strandul reprezinta o incantare, cei mai mari se delecteaza urmarind o piesa de teatru (la Al. Davila sau la Casa de Cultura a Sindicatelor), un film (la cinematografele Bucuresti, Modern sau Lumina), vizitand expozitiile de la Metopa, Galeria de Arta Naiva si muzeele din oras si din imprejurimi: Muzeul de Arta, Judetean, Casa Memoriala „Rebreanu”, Centrul de Cultura „Bratianu”, Complexul Muzeul Golesti sau concertele sustinute de Filarmonica din Pitesti.


Strandul ,locul de intalnire al celor nostalgici.

                              Padurea Trivale,locul de intalnire al indragostitilor.
 Fantana arteziana muzicala din Piata Primariei atrage prin imbinarea perfect sincronizata intre "dansul apei", muzica, lumina si culoare, oferind un spectacol de-a dreptul incantator.


Alte puncte de atractie pentru impatimitii sportului sunt:

• Stadionul care poarta numele marelui Nicolae Dobrin, sportivul care a devenit legenda si emblema sportului argesean, si care este in prezent dotat cu o performanta instalatie de nocturna, inaugurata in anul 2008, de Zilele Orasului

• Bazinul Olimpic de Natatie, unde Federatia Romana de Natatie organizeaza mai mult de jumatate din concursurile de profil, intrucat acesta indeplineste cerintele internationale in domeniu. În incinta Bazinului Olimpic de Natatie se afla o sala de fitness, precum si o sauna.

• Sala Polivalenta, Complexul de Atletica Grea si Complexul Nautic de la Bascov
Dar cel mai placut loc mie si a celor care le place sa admire un peisaj feeric ,vara, la apusul soarelui ,pe o terasa in aer liber,sa asculte un concert al trupelor de prestigiu din Romania ,sa vizioneze un film in 3D  la cinema "CINEMACITY" sau sa petreaca cateva ore in compania prietenilor ,band bere si mancand o pizza,sa faci putin shoping prin magazinele mall-ului...mmmm ce spuneti ,nu suna convingator sa dati o raita prin "ORASUL LALELELOR"?
EUROMALL
Mai ales ca acum s-a construit si prelungirea autostrazii Bucuresti-Pitesti,drum care te poate duce spre o alta zona draga mie si pe care o admir de fiecare data, cand  rasare soarele,cred ca v-ati dat seama ca vorbesc de muntii Bucegii,dar nu prin aglomeratia de pe  DN1 ..ci prin zone montane prin excelenta si peisaje care iti taie respiratia privindu-le,iar aerul curat iti umple plamanii  cu prospetimea lui.
Dar despre cetatea lui DRACULA ,poate o sa v-o prezint altadata...asta daca v-a placut ..MY SECRET...."PITESTI"
De ce am scris despre orasul meu natal?....pentru ca am fost plecata o perioada nu prea lunga ,dar in perceptia mea destul de mare ...a trecut enorm de greu timpul si i-am dus lipsa .
Acum o sa ma rentorc la locsorul meu de meditatie si am sa lansez invitatia de a trece prin locurile descrise de mine.....va asigur ca nu veti regreta
LOCUL MEU DE MEDITATIE


Dar mai am un loc super fain unde pot medita ...GARA...cu fiecare tren pleaca sau revin in gandurile mele,visele mele.



5 comentarii:

Seba spunea...

daca oferi companie as veni cu mare placere. :)M-ar interesa locul de meditatie,sau e doar pentru tine?

Pure Soul spunea...

locul de meditat este doar al meu...dar ti-l pot arata ..:)

emilianos spunea...

mai convins nam fost niciodata la pitesti dar e un inceput pentru toate
personal mai interesa parcul acela cu aleile lui mi se pare numai potrivit pentru o plimbarica numai ca am nevoe de o partenera sti pe cineva disponibila la o plimbarica?

Perfect.noise spunea...

CIneva ..spunea candva, sub titlul unei carti.. faptul ca RADACINILE SUNT AMARE. E fantastic de frumos ca indiferent unde suntem, unde am ajuns, gasim mereu ceva in amintire, un colt plin de frumos din locul aparitiei noastre. Nu toate radacinile sunt amare. :))

Axewear spunea...

Ce descriere emotionanta a unui oras care pentru mine nu insemna nimic :)
Promit ca am sa privesc altfel Pitestiul de acum inainte.
Si eu sunt indragostit in felul meu de orasul meu. Si credeam ca am motive mai presus decat motivele pe care le au altii sa-si iubeasca orasul natal. Eu am marea. Dar acum sunt sigur ca nu motivele pentru care-ti iubesti orasul sunt importante, ci omul care isi iubeste orasul.
Cum sa nu iubesti un oras despre care poti sa vorbesti atat de frumos :)