My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

miercuri, 10 februarie 2010

Lumânarea va îndeplini dorinţa.

Cu cat mi-am dorit azi sa am o zi mai placut ,cu atat am avut o zi plina de greutati si indispozitii..:(
Controalele se inmultesc pe zi ce trece si cererile de satisfacere a "organelor de control" cresc si inmultesc pe masura ce timpul trece.Plus ca am inceput sa am si cosmaruri noaptea..:(
Ce pot face ca sa nu mai fiu stresata?????
Am gasit solutia si nu o sa fiu "zgarcita"....cum mi s-a spus si va recomand si voua.
Este cunoscut faptul, că lumânarea reprezintă unul din cele mai puternice atribute ale magiei, dar puţini ştiu că, de asemenea ajută la curăţarea apartamentului de energie negativă, tratează de depresie şi insomnie.

Recomand să efectuaţi următorul exerciţiu. Izolaţi-vă într-o odaie cu ferestrele acoperite şi uşile închise, stingeţi lumina. În cameră trebuie să se afle o masă şi un fotoliu la o distanţă de cel mult jumătate de metru de la marginea sa. Aranjaţi în centrul mesei o lumânare de ceară aprinsă, relaxaţi-vă şi fără a lua ochii, priviţi spre flacără aproximativ 7 minute, concentrându-vă la ea.
Treptat veţi simţi o înţepenire plăcută, şi privirea voastra va rămâne involuntar legată de flacără. La dorinţă, exerciţiul poate fi repetat. Se efectuează înainte de somn. Ciclul de bază este de şapte zile, şi ar trebui să înceapă de duminică. Acest exerciţiu tratează durerile de cap şi boli ale sistemului nervos, îndepărtează farmecele şi deochiul.

Pentru ati indeplini dorinţe, cel mai bine este de a utiliza lumânări de diferite culori.

Privind lumânarea roşie, gândiţi-vă la iubire şi la cei dragi, la flacăra lumânării verzi- despre bani, afaceri de succes şi perspective în muncă. Lumânarea galbenă aduce cu sine energia solară. Ea ajută la depresii şi apatie: persoana îşi recapătă puterile, începe să simtă emoţii pozitive şi vivacitate.Flacăra lumânării maro aduce fericirea de familie şi prosperitate. Lumânarea albastră ajută la studii. Mov- activează puterile de protecţie ale organismului şi vă face imun asupra influenţei magice din exterior. Să curăţaţi apartamentul vostru de noroiul energetic ajută lumânarea albă- cu lumânarea aprinsă trebuie să treceţi prin toată casa.

p.s....maine ma duc sa-mi cumpar lumanari colorate..:)

6 comentarii:

Jumulici spunea...

Nu conteaza metoda prin care scapi de stres, cosmaruri si necazuri cat timp nu alergi cu drujba pe cineva. Sper sa fie utila lumanarea si sa te ajute.

Pure Soul spunea...

....asa sper si eu....dar poate incercam impreuna si asa o sa aiba efectul scontat...ce spui?

Jumulici spunea...

unii isi ineaca amarul in alcool, altii refuleaza acasa si isi bat nevasta, altii sunt tristi si cu ochii goi, altii asculta muzica la maxim, altii fac lucruri nebunesti ca sa uite...tu preferi lumanri. Nu am inteles daca sunt aromate. Ar fi misto una cu miros de portocale

Pure Soul spunea...

nu le am cu bautura,dar cu muzica la maxim ,daaaaa...:)
...dar acum vreau sa incer cu lumanari parfumate..;)
....si daca asa doresti tu...asa o sa fie ,cu miros de portocale...:)

Andi spunea...

poate va si picurati cu ceva ceara topita. o idee.
vedeti voi. ;)

Pure Soul spunea...

....:)))),da Andi ,ms de sfat....cu toate ca tema era alta s-a ajuns la o altfel de energizare ,poate mult mai placuta numai si prin faptul ca am dicutat-o si e ok....ma simt mult mai bine acum....ms la amandoi ca ati fost receptivi..;)