My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

joi, 18 februarie 2010

Astazi… vreau sa plang….

Astazi… vreau sa plang….:((((((((

Da, astazi ochii mei vor sa planga
asa cum nu au mai plans de multa vreme…
Da, astazi vreau puterea de a invinge
si privindu-ma ,zambind, sa-mi fie bine…
De rani nu-mi mai este teama mai mult decat mi-a fost ,
de necrezut imi pare azi durerea…
Zile si nopti aiurea vor trece fara rost
doar rasaritul alungandu-mi suferinta.
S-a stins usor surasul meu,
dar noaptea n-a-nghitit puterea lui…
Da ,astazi ochii mei vor sa planga si lacrimile ..sa curga-n voie…

Si nu vreau sa fiu oprita de nimeni si nimic..
si cei puternici plang uneori…
Oare am fost o fiinta puternica vreodata?..
sau poate doar asa ma consideram…?
Astazi, simt ca doar picaturile de diamant
imi pot aduce linistea si alinarea durerii
Si doar ele imi pot da puterea de a invinge
DUSMANUL meu de acum…DUREREA.
Mesajul ei suna amenintator, ma urmareste de ceva timp
Tiptil ,dar sigur, in urma mea,in mintea mea..
Ce pot face cand ea imi sopteste necrutator ?.....


“Când te voi găsi, te voi avea. Astăzi, sau în altă zi, te voi purta către pat...
Fără să-ti cer voie, mă voi apropia, îti voi cuprinde tot corpul si te voi avea.
Te voi lăsa cu o senzatie de oboseală si te vei simti doborâtă de vointa mea.
Te vei simti încet pierdută si te voi face să transpiri intens.
TE VOI FACE SĂ GEMI... PÂNA LA PLÂNS.
Te voi lăsa fară respiratie, fară aer si sângele în cap îti va pulsa.
Cât voi rămâne cu tine, nu vei fi capabilă să te dai jos din pat!
Când voi termina, voi pleca fară să-ti zic adio, cu convingerea că într-o zi voi reveni!!”


Semnat:
DUREREA

Un comentariu:

Jumulici spunea...

Plangi, e bine sa refulezi, mai ales ca experientele prin spitale nu sunt cele mai fericite momente ale vietii, dar cel mai important e propriul tau slogan:"Viata este o lupta , trebuie sa sti sa lupti daca se merita,trebuie sa sti cand trebuie sa te opresti si sa o iei de la inceput ,trebuie sa sti ce vrei de la ea si sa sti sa o traiesti ca si cum ar dura doar o zi....o ora ....un minut.. "
sau mai pe scurt...LIVE YOUR LIFE

PS: ma bucur sa aud ca esti mai bine