My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

marți, 23 februarie 2010

URMARIRE PRIN DESERT

Nu demult ,seicul meu din Dubai s-a reintors ....:).
si nu a uitat sa aduca cu el ce i-am cerut...

....la intrebarea lui....
*Ce ai dori sa-ti aduc in dar ,baby?...
....eu am raspuns..
*si pentru ca m-ai intrebat ce sa-mi aduci...o sa-ti spun....vreau o raza din astrul fierbinte,o duna mica din nisipul desertului, un strop din apa inspumata a ocenului si cel mai important ...pe tine..sa nu uiti asta ,ok?..;)


..ce poate fi mai frumos ca aceast " mic EDEN" din
lumea araba?...aici sunt toate darurile cerute ....oceanul inspumat,nisipul umed si fin si curcubeul astrului de foc...dar lipseste cei mai important din darul cerut...tu,baby..:( 
am fost incantata sa privesc pozele pe care mi le-ai trimis si rasfoind albumul...somnul s-a furisat tiptil,tiptil si ploapele mi-au devenit grele ....si mi-au acoperit ochii ,inchizand usa dinspre lumea rece si banala...si mi-au deschis usa invitandu-ma catre lumea viselor...placute.
de cand ma stiu am fost o visatoare convinsa.....in vise mi-am gasit linistea ,dragostea,cele mai nastrusnice idei,fericirea,durerea....

purtata incet pe aripile viselor....am ajuns in desert.....

era la amurg...cand soarele ostenit incerca cu ultimile raze multicolore sa plece la culcare...
eram amandoi...fata in fata ... ne priveam lung...ca inaintea unei destainuiri ,care urma sa vina ...
erai asa frumos.....cum ma priveai ,cu ochii tai de culoarea chihlimbarului....
ochii tai erau acum pentru mine ca o oglinda in care ma priveam...
in ochii tai  ma vedeam cea mai frumoasa.....
in ochii tai ma simteam cea mai dorita...
dar undeva in strafundul lor am vazut o umbra care te chinuia
ti-am mangaiat obrazul ....si te-am rugat sa-mi spui...
*ce durere se ascunde in adancul sufletului tau,baby?...
...mi-ai raspuns dupa ce ,de pe buzele tale s-a furisat un oftat....
..si ai inceput sa ma mangai incet pe par...si cu vocea tremuranda ai spus...
*vreau sa-ti spun un secret...
*pe care sunt gata sa ti-l impartasesc...
*aceasta poate ne aduce mai aproape...
*pentru mine a devenit o povara....
*dar tu esti atat de pretioasa si reala ...
*incat eu simt ca .......si te-ai apropiat de urechea mea si mi-ai soptit......


dar din departare se auzeau zgomotul copitelor de cai....si soapta s-a pierdut in aerul care a devenit apasator.....





mai sarutat cu buzele tremurande si fierbinti si mi-ai soptit....
*sunt urmarit .....fugi my baby....si ai grija de secretul nostru...nu uita...
ti-am ascultat dorinta cu greu.....
ochii imi erau plini de lacrimi...
dar te-am parasit lasandu-te singur ....
am incercat sa nu intorc privirea inapoi....
asta m-ar fi facut sa nu pot sa-ti indeplinesc rugamintea...
dar....am vrut sa te mai vad odata....
si am privit inapoi....
erai asa de frumos calare pe armasarul tau alb incat am vrut sa fug spre tine .....dar mai oprit cu un semn din mana....si ai strigat ..
*fugi baby....fugiiiiii.....
*mi-am intors chipul ...iar lacrimile le-am lasat sa curga in voie.....
...am simtit o mana rece prinzandu-mi incheietura fragila a maini....
de ce oare devenisem eu acum tinta lor.....?
simplu ....ca stiam "secretul"....
m-am trezit speriata ,tremurand si plangand...........oare ce secret mi se incredintase?
Baby ,doar tu ma poti ajuta sa elucidez acest mister....
Baby....care era secretul?????????

Un comentariu:

Jumulici spunea...

un vis interesant. asteptam continuarea