My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

marți, 9 februarie 2010

Un strop de apa vie

Azi sunt melancolica si obosita....:(
..asta poate si din faptul ca ziua a inceput prost din start....am stat sa astept un coleg cu care vorbisem sa ma ia si pe mine la firma cu masina ,dar nu personala ,ci de servici ........mor cand vad cate unul ca asta, ca nu e instare sa spuna ,simplu "nu vreau" sau "nu pot" si nici macar nu mi-a raspuns la telefon sa-mi spuna ca nu poate sa treaca sa ma ia si am stat aiurea sa-l astept...una, intarziind si a doua puteam sa ma duc cu alti colegi..x(
Dar m-am razbunat si eu....stiu ca nu-i frumos ,dar nu am rezistat tentatiei de a nu-i raspunde nici eu la telefon ....cand suna sa-l rezolv cu o problema de servici...am raspus exact dupa o jumate de ora mai tarziu ....dar fata de el ,am raspuns si i-am rezolvat si "problema".

Normal ca ziua a mai avut si alte incidente neplacute si cu toate ca nu sunt superstitioasa ....azi a fost marti toata ziua..:(
Dar cum sunt optimista de fel ....vreau sa uit aceasta zi ,ca multe altele , si ca si cum te speli dimineata pe fata cu apa rece sa te inviorezi.... asta voi face si eu....un strop de apa vie si sunt ok..:)
Maine este o noua zi ....pe care sigur nu vreau sa o ratez in a o transforma intr-o zi superba si plina de succese...:).

p.s...oare ca am visat ca conduceam prin desert si ma urmareau niste magnati ,ca sa le spun "secretul "....sa-mi fi adus aceasta zi naspa?......nuuuuuu ,nu cred ....visul a fost prea frumos ...poate o sa-l povestesc ,dar nu acum  ...:P

6 comentarii:

Jumulici spunea...

"Apa vie" este apa pe care eroii de basm o beau pentru a-şi recăpăta energia şi forţa, necesară în luptele epuizante contra duşmanilor.

Cine sunt duşmanii? Avem nevoied de apa vie doar pentru a înfrunta strsul zilnic?

Şi... aşteptăm visul :)

Pure Soul spunea...

oare nu sunt si eu o eroina din basme?..:)
...in zilele de astazi chiar avem nevoie de "apa vie"....altfel nu cred ca mai putem sa mai rezistam..:(

...visul....mmda...o sa apara si el...:)

Jumulici spunea...

apa vie e o resursa rara care nu cred ca ar trebui irosita pentru astfel de mizerii. e ca si cum ai lua cel mai puternic analgezic pentru o zgarietura. te obisnuiesti cu el. ce faci cand te doare maseaua? ca analgezicul nu te mai poate ajuta...

Pure Soul spunea...

...de data asta chiar am nevoie de "apa vie" pentru anul asta...nu irosesc in zadar...fara modestie,am nevoie doar pentru mine.

Jumulici spunea...

zgarcit-o

Pure Soul spunea...

da....ai ghicit...de data asta sunt foarteee zgarcita...:)
o vreau doar pentru mine si atat.