My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

miercuri, 3 februarie 2010

Back to topic - Erotic Dream sau redenumit - "A gram of madness "

Am revenit la visul meu de acum cateva zile .De ce?
Pentru ca am reusit sa creez o stare de miraj si de placere ,pentru cei care sunt singuri si de dorinta si nebunie , pentru cei care vor sa faca ceva interzis si periculos de incitant ,dar pe care ti-l doresti cu ardoare si simti cum adrenalina iti invadeaza tot trupul si vrei sa risti si sa gusti din fructul oprit. ;)
Am fost intrebata ...cine este EL..personajul principal din visul meu este real?.:))).
Raspund: Este real ,chiar foarte real..:P....si chiar m-am gandit mult daca sa-i spun sau nu....acum stie..:P
Am spus de "DOR"...oare ce este Dorul?
Dorul doare. Isi inclesteaza degetele adanc in carnea-mi cruda si sfasie fara mila, lasand cicatrici pe care nici macar timpul nu le va vindeca...iti sfasie inima.

Dorul viseaza. Isi imagineaza neimaginabilul si nerealizabilul. Ii place noaptea si ar vrea sa nu trebuiasca sa se mai trezeasca.
Dorul plange. Fara lacrimi. In tacere.
Dorul traieste. In rutina zilnica, fad si aparent nepasator.
Dorul zambeste uneori. O data pe zi...saptamana ...luna,cand e norocos. Daca nu, la 2-3 luni. Atunci isi incarca bateriile si-o ia de la capat.
Dorul nu bate la usa el este deja de partea cea lalta a ei.....

Dorul spera. La ce oare?
Si cred ca cel mai bine a spus Lucian Blaga ce este Dorul:
Setos iti beau mirasma si-ti cuprind obrajii

cu palmele-amindoua, cum cuprinzi
în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stam.
Si totusi tu-mi soptesti: "Mi-asa de dor de tine!"
Asa de tainic tu mi-o spui si dornic, parc-as fi
pribeag pe-un alt pamânt.

Femeie,
ce mare porti în inima si cine esti?
Mai cânta-mi inc-o data dorul tau,
sa te ascult
si clipele sa-mi para niste muguri plini,
din care infloresc aievea -- vesnicii.


De ce am spus ca-mi doream sa-l gasesc dormind?
Cand eram mica, mami imi tot spunea ca doar in somn se pupa copiii sa nu li se urce la cap. Azi, fac un upgrade … daca pot sa`i spun asa. In fond, fara suparare, barbatii uneori sunt doar niste copii mai mari. Si ca orice "copil" care doarme este linistit ..atunci simti nevoia sa-l dezmiezi usor,sa-l mangai, sa-l saruti incetisor si mai mult furat ca sa nu-l trezesti....sa te apropii de el sa-i simti respiratia,pulsul ,caldura trupului....il poti privii in voie fara sa-i agumentezi de ce o faci.
...si apropo si noua ne place sa fim iubite cand dormim...singura diferenta este ca noi ne prefacem ca dormim..:P

...dar pana la urma fie EL sau EA vrea sa incalce reguli care ingradesc imaginatia ...si macar in vis dorim sa rupem aceste gratii,obstacole ...sau orice altceva ne impiedica in calea fericirii ,poate si numai de o clipa.



* p.s. – Noi va facem zei … pentru ca va iubim !

7 comentarii:

stilgar spunea...

dorul este un cuvant pur romanesc. nu exista traducere pentru el. este inexplicabil si pururi prezent in noi. tot timpul iti e dor, de o bere, de o fosta prietena, de petrecerile din facultate, de teresa unde stateai toata ziua la povesti, de malul marii, de stelele privite din capita de fan si tot asa...

fara voi...zeitele...lumea ar fi fixa si ar fi un non sens. absolut tot ce fac barbatii fac pentru sex. asta e cuvantul. brut, rigid, inflexibil si lipsit de delicatete. ma rog...exeptand homosexualii...

ps. un comentariu in alb si negru. unu rau si unu bun. dulce si amar. ca sa nu ti se urce la cap :)

Pure Soul spunea...

mdaa...nu are traducere ,dar are multe semnificatii...infinite...asa ca fiecare are cate un dorulet la inimioara...care plange,viseaza,doare,zambeste,doreste,spera...
ce ar putea sa mi se urce la cap?

Jumulici spunea...

comentariile pozitive...

Pure Soul spunea...

comentariile pozitive nu fac referire la persoana mea....asa ca nhhh...nu are ce sa mi se urce la capsor...:P
nici macar sangele...:D

Andi spunea...

Eu habar n-am ce e dorul dar sunt tot un dor acum, deci habar n-am ce sunt si tot ce stiu e ca nu stiu nimic.

Pure Soul spunea...

Andi...heiiiiii...trezestete la realitate....cum nu sti ce esti????
...si daca esti un dor...din ce categorie face parte,hmmmm?..:P

Andi spunea...

din categoria sublimului efemer inutil. si tot nu stiu ce e ala. nu vreau sa ma mai trezesc vreodata la realitate.