My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

sâmbătă, 10 aprilie 2010

CONCLUZII * INDIFERENŢA

        De sărbători m-am distrat, m-am plimbat...apoi mai târziu mi-am analizat coportamentul faţă de tot ce a ce mă înconjoară ...am plâns...am râs ....şi am decis....voi deveni o persoană indiferentă ...voi trata pe cei din jur cu indiferenţa....ştiu că nu sunt capabilă de ce-mi propun referitor la  poziţia mea faţă de indiferenţă ,dar am obosit să fac pe zâna bună...chiar mi s-a reproşat că sunt prea altruistă şi nu mă gândesc şi la mine....pe chestia asta am destui profitori.
Deci de luni mi-am propus să pun masca INDIFERENŢEI.
         Nu vreau să mai plâng pentru nimeni şi mai ales pentru mine...nu vreau să plâng când  doresc... deoarece nu vreau să simt privirea de milă , de compătimire....nu vreau să mai plâng singură, pentru că nu mă pot opri prea repede din plâns...mă gândesc prea profund la mine.. şi plâng, şi plâng...uneori ascult muzică veselă...pentru a nu mai fi tristă... pentru a uita momentul în care râdeam şi de care acum plâng.
nu mai vreau să râd... şi apoi  să mă doară uneori....vreau să nu-mi mai pese de nimeni pentru o vreme....vreau să-mi pese doar de mine ...vreau să-mi pun ordine în viaţa mea ...în mintea mea...în sufletul meu...în inima mea...şi asta voi face.....
        Mi-am propus să fac pe viitor atât de multe cu viaţa mea....cu cariera mea ....cu mine însumi... încât voi fi ocupată 25 din 24 de ore..:P
*voi folosi timpul la maxim doar pentru mine şi sufletul meu.....sună mai mult a egoism. ..dar uneori trebuie să fi şi aşa ....
*voi deveni asemeni unei perle care se va închide în scoica ei ca să nu mai poată fi *furată* de nimeni.... deranjată de nimeni şi de nimic...
*cam aici se încheie povestea unei flori...prin excelenţă independentă....
poate voi mai reveni pe aici ....dar nu prea curând...cu bine...


6 comentarii:

camelia spunea...

Du-te, dacă asta simţi! Te voi aştepta...şi mă voi gândi că ceea ce vrei vei găsi! Nu ai cum altfel.

Pure Soul spunea...

mmm...mă bucur că ai revenit,ţi-am simţit lipsa ,ca mulţi alţii.
ştiu sigur că nu voi putea fi *indiferentă* ,dar câteodată trebuie să mă interiorizez şi să devin impasibilă,insensibilă..dar trebuie să mă protejez puţin..:)..şi în rest chiar mi-am propus multe şi vreau să le şi realizez,nu doar să le visez.

Anonim spunea...

Dacă nu ai plecat încă...ai o floare cu tot dragul dăruită la mine pe blog...ocazie să mai poţi scrie despre încă 10 lucruri ce îţi plac! Da, Cami?

camelia spunea...

Camelia, am introdus anonim din greşeală de tastare...cam greu cu comentariile pe blogul tău...mi-a luat ceva timp ... Nu sunt anonim...sunt eu, prietena ta Camelia!

Pure Soul spunea...

:)....stiam ca esti tu,iubita mea prietena...daca alegi adresa URL e mai simplu de postat aici.
multumesc de darul primit..o sa incerc sa scriu din acest subiect placut si infim ,numit "placere"

Jumulici spunea...

Ce astenie lunga :)
Putin egoism in viata nu strica, asa ca .... descopera egoismul