My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

duminică, 18 aprilie 2010

SIMFONIA LALELELOR 2010

       



      De vineri Piteştiul este în sărbătoare...are loc a 33-a ediţie a SIMFONIEI LALELELOR...motiv de a-mi suprima pentru moment astenia de primăvară , îmbătându-mi simţurile cu parfumul florilor din grădina Raiului şi a-mi scălda privirea cu cele mai frumoase culori ale curcubeului pe care natura le poate oferi ochilor noştri pământeni.


             Nu doar olandezii se pot lăuda că au cele mai frumoase lalelele din lume, ci şi noi putem să facem cu succes acelaş lucru. Având în vedere că avem un festival dedicat special acestor flori extrem de frumoase, putem să zicem liniştiţi că avem cu ce să ne mândrim.
           Simfonia Lalelelor e un festival ce se desfăsoară în fiecare an la Pitesti, astfel încât oraşul şi-a câştigat supremaţia de “Oraşul Lalelelor” Din 1978 încoace, în fiecare an, Piteştiul este gazda acestui eveniment unic în România care anual atrage circa 100.000 de vizitatori care pot admira standurile expoziţioale de profil, iî interiorul „Casei Cărţii”, precum şi peste o multitudinea  de firme care comercializează flori, plante şi materiale şi ustensile necesare grădinăritului..
Pentru pregătirea acestui eveniment, la sfârşitul lunii octombrie 2009, Administraţia Domeniului Public a plantat, în întreg oraşul, 120.000 de bulbi de lalea pentru a întâmpina primăvara cum se cuvine.
An de an, măiestria artiştilor horticoli, concretizată în aranjamente florale tematice, demonstraţia copiilor care dau viaţă Paradei Florilor şi spectacolul susţinut de solişti renumiţi adună mii de vizitatori din întreaga ţară....dar anul acesta criza şi-a pus amprenta şi la aceast festival....spectacol nu a mai fost cu formaţii sau solişti renumiţi ....dar feeria a fost azi noapte când am asistat pentru prima oara direct sub ploaia de artificii ..spectacol mirific pe care nu-l voi uita multă vreme....o încântare pentru ochii mei doritori de ceva frumos la acea ora(23).
          După o raită prin oraş...unde am ascultat puţină muzică columbiană sau peruană...nu ştiu exact....am dansat puţin pe ritmul ei ....am ascultat muzica fântânii muzicale ...că mi se făcuse dor de ea după o pauză de-o iarnă .... am luat-o agale ,cu imaginea copilăriei mele în minte, pe strada unde am crescut...la ceas de noapte fiind mirifică ...ca o filă desprinsă dintr-o poveste .
         Am ajuns acasă cu sufletul plin de amintiri uitate pe moment ,dar readuse acum la ceas de sărbătoare.
         Am adormit fericită !

p.s. poate la anul ve-ţi poposi şi voi pe aceste meleaguri de poveste.......vă aştep cu drag...în Oraşul Lalelelor....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Când văd lalele acelea mă gândesc ce miracol poate să facă natura...parcă aş da o fugă până la Piteşti. Simţi frumuseţea când vezi splendoarea de culori!