My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

miercuri, 21 aprilie 2010

TIMPUL SUBIECTIV

            În timp totul se ...scurge...se comprimă....se şterge...se uită ...ca amintirile..ca visele..ca zilele...ca viaţa....şi se adună laolată... undeva, la asfinţitul soarelui ..când ne vom depăna poveştile fiinţei noastre.
...apoi poveştile le adunăm undeva... în sipetul sufletului… şi continuam să trăim în iureşul vremii. Anotimpurile se învârt în jurul nostru şi, de cele mai multe ori orbecăim în căutările noastre după transcendent....după fericire.. ori după o viaţă mai bună.
     Ne furişăm printre ani şi abia când mai adunăm câte unul în pumnii noştri .... ne întrebam „când a trecut… timpul?”. 
     Şi uite aşa ne trezit cu frunzele toamnei pe umeri fără să ştim ...de ce... când şi cum... zgribuliţi de frig .... în jur, totul e îngheţat. E… iarnă…!
    Şi totuşi... ce tristi mi se par oamenii care nu pot şi nu ştiu să-şi descrie în cuvinte sentimentele.....mă întreb... oare simt ceva cu adevărat?
        După părerea mea cei care pot înţelege ce se petrece în sufletul lor... au sentimente constructive şi logice.Eu una  nu cred în iubirile care apar aşa dintr-o străfulgerare....în acele iubiri devastatoare...distructive... care lasă urme dureroase şi adânci în sufletele rănite.Cei care au parte de astfel de iubiri sunt aceeia care se zbat zi de zi ...ceas de ceas ...între dragoste şi ură.... fericire şi deziluzie.
        În dragostea de acest gen se consumă cu repeziciune toate etapele unei iubiri şi în scurt timp constaţi...o silă enormă ....şi uşor sau brutal ....unul ....părăseşte *barca*... şi urmele acestei iubiri ....brăzdează adânc ..lăsând răni adânci.... cei singuri ...cei părăsiţi ....se simt pierduţi..năuciţi... şi nu înţeleg cum tocmai lor li s-a putut întâmpla aşa ceva...şi se chinuie cu întrebările.... .ce am greşit?....cum s-a întâmplat?…..De ce ?
       Să iubim ...este aşa de frumos.... să iubeşti şi să primeşti şi tu la fel.... aceeaşi iubire.
       Dar nu trebuie să uităm ....să fim raţionali...să fim stăpâni pe noi.... pe sentimente....să ştim să dăruim atât cât trebuie......să nu sufocăm cu iubire pe cei din jur...mai ales persoana cea mai apropiată....trebuie să conştientizăm că ce e mult... nu e bun ......
       O undă de mister....de reţinere.....poate face din jocul perfid al seducţiei să  ne aducă.... ce ne dorim din suflet.... dar  nu putem avea….fericirea....dragostea...
        Dar suntem neajutoraţi în faţa timpului. Tot el e singurul care vindecă rănile ....şi şterge urma lacrimilor...şi este singurul care nu priveşte înapoi...
        Oare de aceia s-a inventat clepsidra.....ca să adunăm totul în ea şi să revenim până vom învăţa să nu repetăm aceleaşi greşeli???????

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasă descriere a unor zbateri...şi a unor trăiri. Remarcabil de multe puncte de suspensie...sunt foarte adânci..şi eu simt a le folosi...tot timpul...sunt multe gânduri printre ele. AI SCRIS ACOLO CEVA CE NU AŞ VREA SĂ TREACĂ PREA NEOBSERVAT...Să îi respecţi celuilalt independenţa, să nu îi ceri să se schimbe pentru tine, pentru că oricum nu i s-ar potrivi...Lucrurile sunt simple. Dar nu mai simple de atât. Nu îi pretinde luna de pe cer, pretinde-i doar să fie el însuşi; şi tu la fel...lucrurile se desfăşoară firesc dacă le laşi să vină de la sine; nu forţa nota...toate se vor întâmpla la timpul lor, când va fi să fie acel timp. Iubirea e pură, nu o intoxica, pentru că se sufocă; nu o altera; veghează ca flacăra pe care ai aprins-o să nu fie pradă curentului...sau curenţilor...În rest... Trăieşte cum simţi.Şi ce simţi!

PS
Draga mea prietenă, abia m-am obişnuit cu genul acesta de comentarii; ştii că din acest motiv nici nu am făcut-o până acum...să îţi scriu. Aşa că, dacă vezi pe acolo vreun anonim, şi mă recunoşti, să ştii că sunt eu, Camelia...dar cine ştie ce am mai încurcat!
Cu drag

Jumulici spunea...

Nu sunt de acord cu tine. Pentru ca nu iti poti controla dorintele, poftele. Ti le poti stapani, dar nu iti poti impiedica inima sa se uite cu jind. Poti iubi in durere si singurate pentru ca ai ales sa iti inhibi aceste pofte, sa nu le dai frau liber, dar de fapt, de consuma ele din interior.

Pure Soul spunea...

& Draga mea Camelia ,tot timpul te-am simţit aproape ,aşa că am ştiut că tu eşti anonimul din umbră..:)
& Stilgar...am făcut referire la raţiune ...pentru că suntem fiinţe cu neuroni ,nu tărâţe in căpşor...
....şi da inima nu are reţineri în a iubi ,chiar dacă se întrăgosteşte ca nebuna de cine nu trebuie..şi apoi suferă şi plânge...şi ce primeşte în schimb dacă iubirea nu-i impărtăşită reciproc?....durere...tristeţe...deziluzie..neîncredere