My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

luni, 26 aprilie 2010

TELEPORTAREA....ceva de viitor?

                 Albert Einstein s-a îndoit de existenţa teleportării cuantice, pe care a botezat-o suspicios "acţiune supranaturală la distanţă". Alături de alţii astrofizicieni, Einstein era de părere că legăturile dintre particule sunt asigurate de nişte entităţi ascunse. "Paradoxul EPR", pe care l-au brevetat cei trei in 1935, a fost demonstrat însă  în 1982 de către fizicianul francez Alai.
 Şi iată că astăzi se poate vorbi despre ..teleportare..
Transmiterea de informatii cu ajutorul teleportarii cuantice a atins un nou record de distanta: 144 de kilometri.
Dar eu nu la teleportarea de informaţii vreau să vorbesc,ci de teleportarea oamenilor...mi-şi dori să pot face asta...adică să mă pot plimba în timp ...în sensul invers al ceasornicelor ...al timpului...iar dacă aş mai putea schimba şi ceva din trecut ar fi supeb, dar ....oamenii de ştiinţă sunt însă foarte sceptici în privinţa teleportării oamenilor în viitorul apropiat. Noile descoperiri vizează comunicaţiile, în special criptografia. Aceasta pentru că informaţia trimisă prin teleportare cuantică nu poate fi copiată sau detectată", susţine Ignacio Ciriac, fizician în cadrul Institutului german "Max Planck",  unul dintre cei zece revoluţionari ai ştiinţei.
...da eu doresc acea teleportare în care ...un obiect sau o persoană dispare brusc dintr-un anumit loc pentru a apare aproape simultan în cu totul alt loc. Ştiinţa modernă nu poate explica fenomenele de teleportare instantanee; aceasta însă nu împiedică producerea lor. De multe ori, asemenea fenomene nu sunt doar miraculoase, dar pot crea situaţii amuzante.
 ...tocmai am citit ceva amuzant pe deoparte dar şi straniu şi plăcut pe altă parte....
 Teleportat de dorul soţiei

Brick Dealon era un individ absolut obişnuit, care a trăit nebăgat în seamă până la vârsta de 27 de ani, când s-a căsătorit. El locuia în Los Angeles şi era şofer de taxi. În luna mai a anului 1982 a cunoscut-o pe Luise Brandeville, o fată de care s-a îndrăgostit nebuneşte. După trei luni, cei doi s-au căsătorit şi ciudăţenile au început să se manifeste. Astfel, el apare brusc alături de soţia sa în momentul în care ar fi trebuit să se afle la serviciu. De fiecare dată, la aceste bruşte întâlniri, singurul lucru pe care-l putea spune Brick era: „Mi s-a făcut dor de tine şi am apărut aici”. 
 .....mmmm nu-i aşa că ar fii nemaipomenit să putem să ne teleportăm când ne este dor de persoana iubită?
..nu ştiu ...dar cred că e posibil să o putem face să devină o realitate ...incă nu-mi explic cum ,dar sincer ...mi-ar plăcea la nebunie lucrul ăsta...:P
vouă nu?
..aşa că în noaptea asta mă voi teleporta ....către tine.... să ne alinăm dorul...aşa că aşteaptă-mă....:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Romantic...mi-a adus aminte că am văzut acum vreo două luni, nu mai ştiu exact, un film ce se numea "Undeva, cândva". Despre asta era vorba, despre întoarcerea în timp. Un fel de teleportare ca urmare a unei puternice dorinţă, atât de puternice încât nimic nu îţi mai poate sta în cale şi pentru împlinirea căreia ai face orice. Ai învinge orice. Chiar şi imposibilul. Ştiu că o naţie, parcă francezii, spune că acest cuvânt pentru ei nu există. Îmi place să cred că nici pentru mine...nici pentru cei care îşi doresc cu toată fiinţa lor ceva şi cărora nu le-ar putea sta nimic în cale. Nu spun că trebuie să te erijezi în Don Quijote şi să te lupţi cu morile de vânt. Că există şi genul acesta de romantism...de dragoste...dar e himeră... Unele femei însă asta fac. Şi sfârşesc prin a fi disperate. De atâta căutare a iubirii. Trebuie să ştii şi să înveţi să te iubeşti pe tine însuţi. Unele nu o fac. Nu sunt în stare. Se agaţă de o anume stare şi acolo încremenesc, cu mâna întinsă. Şi e durere.
Păcat!
În fine...cred că am deviat de la subiect, deşi, pe lumea aceasta, totul are o legătură...totul se leagă...dar înţelegem sensul mai târziu poate, nu imediat!

Jumulici spunea...

Ar fi fantastici niste papuci ca ai lui Dorothy. Dai din calcaie, te invarti de 3 ori si... pac-pac gata... ai ajuns. Nu ar mai fi poluare de la avioane si autocare, nu ai mai pierde timp pe drumuri, te-ai teleporta direct la munca, te-ai teleporta direct la fata acasa. Ma rog... in fata usii ca sa nu o surprinzi dezbracata :)... desi...