My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

marți, 30 martie 2010

Aniversare


         Parcă mai ieri eram o păpuşică micuţă....îngeraşul familiei....cu toate că şi fratele meu avea o înfăţişare şi o fineţe tot feminină....până a devenit mai mare eram amândoi fetiţele mamei....ufff ce se mai enerva că-l făceau fată...dar dacă era frumuşel...a suportat consecinţele....
        Da ....parcă mai ieri într-o zi de primăvară ,la câteva ore după sărbătoarea de Florii ,a venit pe lume o floricică, micuţă, gingaşă, fragilă ,dar foarte neastâmpărată....
Mai târziu floricica a mai crescut şi a devenit din ce în ce mai zburdalnică, mai răsfăţată, mai independentă, tot timpul pusă pe şotii , gălăgioasă ....săracul frăţior era eclipsat de surioara lui care de multe ori vorbea şi pentru el...atât de mult vorbea....chiar dacă între noi este diferenţă de un an, fiecare şi-a văzut de drumul lui ,diferit ...floricica era mai tocilară şi mai ajuta pe frăţior , chiar dacă era mai mică.....dar ne compensam între noi , fiecare era mai bun la alte domenii..... şi timpul işi vedea de drumul lui ...şi floricica a ajuns la vărsta la care i se părea  că totul este minunat şi
va devenii independentă pe deplin....floricica ajunsese la majorat....Dorinţele, visele ...au început să prindă contur ...cu toate că nu am fost aşa de perseverentă  ca frăţiorul ,să-şi ducă până la capăt visul ..să devină arhitect...şi uite că mai are puţin şi va avea drept de semnătura şi va face parte din Ordinul arhitectilor....floricica şi-a dorit să devin designer vertimentar....dar ea nu a juns ..a oscilat puţin.....dar a găsit al drum....poate un viitor notar.....
Culmea ....amândoi suntem berbeci.....daaaaa.....sunt o BERBECUŢĂ prin excelenţă.....existenţa mea este guvernată de planeta Marte, planeta care imi sporeşte energia fizică, agresivitatea, curajul, îndrăzneala şi vitalitate, dar şi imprudenţa, nervozitatea, spiritul razbunator(cu toate că fac abstracţie de el).Sunt dornică de schimbare şi provocare şi atrasă de aventură şi risc. Sunt o lideră înnăscută, o persoană care priveşte viaţa ca pe o perpetuă luptă şi toţi cei din jur îmi sunt concurenţi. Sunt competitivă, curajosă, încrezătoare în forţele proprii, dând dovadă de multă îndrăzneală. Am iniţiativă, îmi place să preiau conducerea sau să încep unele proiecte pe care alţii nu au curaj să le iniţieze.Vreau să exceleaz în orice activitate , pericolul şi înfruntarea fiindu-mi pe plac. Am nevoie de activitate fizica permanentă, nu suport să stau degeaba. Sunt furiosă din fire, gata mereu de lupta.....dar cu toate astea încerc să mă controlez....asta dacă nu sunt călcată pe *coadă*..:P
.....şi mai este un amănunt de adăugat....nu-mi plac proştii,înfumuraţii şi fraierii....
...imi place să atac pe faţă... fără să mă ascund că nu aş fi de acord şi să spun "da e ok, e ca tine"...şi mai este ceva.....prefer sinceritatea ,chiar dacă cel care greşeşte sunt eu....minciuna mă irită şi mai rău şi clar nu o mai scoţi la capat cu mine..:P
......dar în sufletul  acestei flori este foarte multă sensibilitate....şi altruism....şi dăruire ....şi iubire...
Dar timpul şi-a mai depănat din fusul lui ...şi duminică floricica mai adaugă o petală la corola ei incă fragilă........oare când au zurat toţi aceşti ani?

Later edit..>>.......şi pentru că  o să fiu pe post de iepuraş duminică mi-am cumpărat ceva asemănător....:P



Un comentariu:

Jumulici spunea...

zboara timpu asta nenorocit... parca ieri terminam liceul, parca ieri terminam si facultatea...cate chesti am facut ieri :)