My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

duminică, 7 martie 2010

ARTA DE A FI FEMEIE.....

Majoritatea femeilor am crescut educate cum că femeia trebuie să se supună bărbatului, să fie pasivă, să nu îşi impună părerile şi cu atât mai mult, să nu aibă un rol determinant în actul amoros....dar o parte din noi au descoperit adevărul şi am înţeles ce înseamnă cu adevărat să fii femeie...şi cum eu am fost o rebelă de mica şi nu m-am supus acestor reguli, am făcut întotdeauna abstracţie de la ele ,dar am singurul meu principiu, sa respect pe alţii aşa cum mă respect pe mine....şi aici mă refer la faptul că nu suport degradarea morală(nu voi înjosi prin ce a ce fac pe nimeni ,cum nici eu nu voi accepta să fiu înjosită de nimeni)....si asta o spun pentru ca văd ca multe dintre semenele mele acceptă degradarea morală ,doar de a fi cu cineva.....si accepta să facă orice compromis pentru o clipa de plăcere şi de multe ori sfârşesc prin a fi decepţionate şi dezamăgite....oare se merită asta?...dar asta este alta poveste....

Dar pentru ca luna martie este luna închinată mai mult femeilor şi mâine este ziua noastra mi-am propus sa mă comport ca atare.
  Aşa că de câte ori am ocazia arăt că sunt femeie, că îmi place ceea ce sunt şi că am forţa de a-i face şi pe ceilalţi să vadă, să simtă şi să înţeleagă aceasta.
Prizonierul iubirii

  Imi place să am  iniţiativa în întâlnirile intime , aşa ca măine o să-mi ademenesc iubitul cu blândeţe, am să-l leg cu o esarfa, aşezându-i mâinile sub pernă, lipite una de cealaltă.Am să mă port cu el cu multă dragoste, dar în acelaşi timp voi fii foarte fermă. De data asta eu vreau să conduc jocul, căci el v-a fii prizonierul meu.
Singura lui "armă" va rămâne în aşteptare atât cat doresc eu ,chiar dacă el va urmări să se apere eroic. Dar acum o să mă joc cu el după bunul meu plac şi o să-l las să aştepte. O să-i ating  uşor buzele cu vârful degetelor calde,o sa folosesc una din florile cu care v-a veni pentru a-l mângâia de-a lungul braţelor musculoase,a abdomenului fierbinte şi sensibil.
Mai este mult din cântecul unui preludiu de neuitat!.;) .

...o să am la îndemână o boabă de strugure pe care o s-o plimb pe corpul lui gol, atât de incitant în imobilizarea silită.
Părul meu îi v-a atinge pieptul şi îi v-a  face să se înfioare tot corpul. Îi voi simţi fiecare vibraţie a muşchilor săi, fiecare scânteie produsă la apropierea dintre trupurile noastre.Îi voi atinge toate părţile corpului; nu voi lăsa nici o părticică să-mi scape....:P
 O adevărată tortură! Dar atât de plăcută.....;)
 O să-i spun cât de mult îl iubesc. O să-i spun cât de mult  îl ador!
 V-a un vis feeric pe care o să-l trăiesc din plin... şi totuşi,cel m-ai real!
O să-mi dau frâu liber imaginaţiei şi o să-i spun poveşti erotice, una mai excitantă ca alta.O să-i arat ce-mi face plăcere, ce mă bucură şi ce mă aduce la extaz... iar când în ochii lui voi citi implorarea,atunci o să-l dezleg .....  şi dăruiţi fiecare în braţele celuilalt ne vom uni pasiunea care ne v-a cuprinde,ne v-a asalta ,ne v-a încânta ...până la extaz.......dar cred ca am spus prea mult...:P.

p.s....acesta v-a fi raspunsul meu la darul lui de mâine.

Niciun comentariu: