My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

luni, 1 martie 2010

1 MARTIE - SIMBOLUL PRIMAVERII




 1 MARTIE ..prima zi calendaristica a primaverii.....chiar pot spune o zi frumoasa de la primele ore ale diminetii,calendaristic.
......iar Azi am avut o zi superba...si se pare ca  inca nu s-a terminat...cei mai frumos de abia incepe...:).
....ador barbatii in ziua de 1 Martie....nu neaparat in sensul ca voi primii ceva ...ci sunteti adorabili cum va straduiti voi acolo sa faceti  o cat de mica surpriza persoanelor dragi...iubita,prietena,amica....mama,sora...colege...va aduceti aminte ...si asta e fff bine ca macar in ziua asta ...a primei zi de primavara ,de martisor....sunteti mai aproape de noi,mai tandri,mai amabili ...din toate punctele de vedere.




Azi chiar am avut atat de multe surprize placute ....incat sunt in al 9-lea cer....de dimineata am fost placut surprinsa ca pe birou ma astepta o zambila roza cu mireasma ei imbatatoare.....am deschis calculatorul...pe mail am primit martisoare de la cine ma asteptam mai putin...pe mess pupici si urari de "La multi ani!"....si colegii care au gasit o solutie super ok de a le purta martisorul.....am primit martisoare sub forma de bratara super frumoase,ingenios facute si usor si placut de purtat...cam in genul celui din foto.....Florile nu au lipsit ...la fel ca si ciocolata....sa fiu dulce ca ea....si cei mai importanti ....pupiciiiiii....:P.
Vreau sa va spun un lucru....in aceste zile ...fiti voi ,cu bune si cu rele....si darul cel mai de pretz este acel simbol ..indiferent ca este un martisor ,o floare,un mesaj ,un telefon.......important este sa vina de la voi ,sa ne aratati ca ne iubiti,ca ne apreciati ...ca suntem o particica din voi....si nu una oarecare ,ci cea mai importanta..
Si nu uitati....gestul conteaza cel mai mult....ma refer la mine....cred ca de aceia ma iubiti,nu-i asa?:P

Celor care azi mi-ati facut cea mai placuta zi de 1Martie SI PRIN SINGURUL GEST DE A VA GANDI LA MINE...va multumesc....si va trimit cei mai dulci pupici....:*

p.s.....am scris tot printre picaturi....azi am vorbit cu persoane care chiar mi-au facut placere sa le "aud" si nu am mai vorbit de foarte mult timp....ma bucur ca nu ma-ti uitat...:*

Niciun comentariu: