My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

sâmbătă, 27 martie 2010

PLĂCERILE UNUI SUFLET PUR....


               Prietena mea ,Camelia mi-a transmis un *premiu*....margareta portocalie...un fel de joc în care instrucţiunea de bază este enumerarea a 10 lucruri care imi fac plăcere , cu sau fără detalii...
De când mă stiu mi-au plăcut multe lucruri frumoase şi chiar imi propun să le ofer şi celor dragi mie,pentru că dacă eu mă simt excelent ,de ce să nu transmit şi celor din jur acel sentiment de bine.
Aşa că cele 10 placeri ale unui suflet pur....

1. să zâmbesc....dimineaţa la prima oră imi place să-mi intâmpin colegii,prietenii şi persoanele iubite cu un zâmbet frumos....prin el să le transmit o zi plăcută tuturor...

2. să comunic .....îmi place să comunic şi cred că asta se vede de la distanţă, prin fizionomia chipului meu...nu există să fiu în tren ,în maşină,pe stradă---şi să nu fiu luată ca  interlocutoare ,de cineva care vrea să-şi spună o părere măcar....  


3. să povestesc.....îmi place să povestesc despre lucruri care mă impresionează....pun mult suflet în ce a ce spun şi place mult celor care mă ascultă...


4. să ajut...mă simt enorm de bine dacă pot face o bucurie cât de mică cuiva...chiar dacă este un simplu cuvânt...dar acela este spus din suflet..


5. să visez....îmi place să visez şi multe din vise să le transpun şi în realitate...pe cele frumoase...


6. să fiu alintată....şi sunt alintată.... şi cel mai mult îmi place că vine direct ,ca o protectie...


7. să fac excursii.......şi să vizitez locaţii cu multă încărcătură istorică şi cu puterea minţi să mă văd şi eu în mijlocul acelor evenimente ....


8. să merg la munte......acolo simt cu adevărat că pot zbura..că pot respira..că pot zburda..că pot vedea cum natura se transformă de la un anotimp la altul...


9. să citesc şi să vizionez..... filme după romane celebre--


10. să iubesc cu pasiune......şi mai ales să iubesc persoanele din viaţa mea care ştiu să-mi simtă adevărata frumuseţea şi sensibilitatea a sufletului meu...

şi chiar dacă depăşesc cele 10 lucruri....iubesc viaţa ,cu bune şi rele ....doar EA ne face să ne dorim şi multe alte plăceri.... 


Şi pentru că trebuie să dăruiesc *premiul* mai departe ... m-aş gândi prea mult cui să îl dau, mai departe, aşa că propun doar 2-3 ...restul cine doreste dintre cititorii mei


Primul care deja a şi preluat *premiul' este Stilgar...:)
Al doilea Regressivelight ...doar este poet...şi tare imi doresc să ştiu cei place ...:P
A treia Alessya ...un fluturas gingas
şi restul care doreşte
Să trecem la partea administrativă. Primul lucru ce se cere făcut este să postez premiul, după care să îl ofer, să afişez link-ul fiecăruia, să îi anunţe vestea că i se dăruieşte un *premiu*... o margaretă virtuală în culoare de portocală…şi să scrie din partea cui este premiul.
Premiul este din partea Pure Soul.
Voi, scumpii mei, trebuie să scrieţi despre instrucţiunile de utilizare…şi fiecare dintre voi va enumera, cu detalii…sau nu…10 lucruri care vă plac…şi pe care le faceţi, din moment ce vă fac plăcere!
Şi …unul dintre aceste lucruri să îl fi făcut chiar azi……


Later edit> am uitat să spun ce lucru am făcut ieri......am luat agenda de telefon şi mi-am sunat toţi prietenii şi rudele care îşi serbau zile onomastice sau Florii ,le-am făcut câte o mică surpriză(pentru că îmi plac la nebunie surprizele)....chiar dacă unii au uitat că a fost şi ziua mea...dar cum spune-am cuiva .... pentru că mă poartă în suflet şi nu la butonieră m-a făcut să le găsesc o scuză…”Camelia este o floare frumoasă,delicată  şi foarte rară”,nu toţi o pot întâlni.


3 comentarii:

Anonim spunea...

ai insirat asa de multe lucruri, toate expresii ale unui suflet frumos si deschis catre oameni. te invidiez chiar ca poti simti asa. si-ti doresc sa ramai mereu asa...
la multi ani!

Pure Soul spunea...

multumesc pentru urare...:)
imi place sa daruiesc si sa gandesc pozitiv....pentru ca in lumea asta sunt destui care vor sa te doboare...si asta poate este pentru mine scutul meu de protectie...

Jumulici spunea...

Cu punctul 9 nu prea sunt de acord. De obicei cartile sunt mai bune :)

In rest, sa visezi intr-o lume din ce in ce mai cenusie pare deja un sacrilegiu :(