My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

miercuri, 10 martie 2010

Happy Birthday......Buny!



         Azi Buny a mai adaugat in gradina vietii ei inca un trandafir.
Aproape ca uitasem pentru moment ca azi este ziua Bunicii...am plecat c-am sitirita de la birou  si in drum spre casa, zgribulita de frig si cu gandurile aiurea m-am oprit la un chiosc sa vad ce carti au mai aparut....stiam ca trebuie sa cumpar cartea "Dama cu camelii",dar uitasem ca apare de abia joi...si atunci in mintea mea obosita a sunat un clopotel ...trezirea ,este ziua bunicii....am facut stanga-imprejur si am apucat drumul de intoarcere spre o florarie din apropiere...am cumparat rapid un trandafir rosu ....cadoul il luasem cu 2 zile inainte ...si m-am indreptat  spre casa.


Eram sigura ca acasa Bunii pregatea ceva bun pentru nepoata ei draga si cum am am deschis usa apartamentului m-a izbit un miros placut de vanilie si nuca coapta in cuptor...mmm facuse chec si macinici....
Cum m-a zarit ,ochii ei i s-au umplut de bucurie si chipul i s-a luminat ....se vedea ca este fericita ca ma vede...am sarutat-o pe amandoi obrajii ,i-am intins florile si i-am urat.."La Multi Ani,Bunii! Sa fi sanatoasa si sa imi fi alaturi inca multi ani de acum incolo!"
Privind chipul ei scaldat intr-un  zambet bland, mi-am amintit o poezie care se potriveste perfect si cu vremea de afara:

"Cand vantul copacii indoaie,
Si ploua, si-i frig, si ni-i frica,
Fugim la bunica-n odaie,
Noi, doua surori si-o pisica.

Acolo-i caldut si-i tacere.
Ivanul batran dintre usi,
Cu vechile lui laicere,
Ne-asteapta cu carti si papusi.

Bunica ne iese-nainte
Cu zambetu-i blad de bunica:
- „Ei, care mi-a fost mai cuminte,
Fetitele, ori tu, pisica? ...”

culmea ...si pisicuta mea isi luasese portia de mangaiari de la Bunii ...dar preferata tot eu am fost.
LA MULTI ANI ...BUNII! SA-MI TRAIESTI INCA MULTI ANI !

Niciun comentariu: