My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

luni, 15 martie 2010

OARE ...TU STI CUM DOARE?


      
        De ceva timp sunt asaltată cu atâtea întrebări de Tine ..Tu,masculul a tot puternic şi îndreptăţit să primeaşti pe tava o inima curată,un suflet neprihănit ,devotat până la moarte doar ţie...să te aştept mereu ,nopţi şi zile la rând...să fiu mereu acolo, doar pentru tine ,aşteptând să te intorci cât mai curând.....să iţi zâmbesc ..să te privesc ..să te alint...să te iubesc ...să te  sărut....să te visez...să te ţin în braţe când eşti trist.....să fac dragoste  cu tine ca şi cum am fi o singură entitate......să te ascult.....dar  am  o singură intrebare:......Tu unde eşti cand eu am nevoie de tine?????................ne-am despărţit şi acum  vrei sa afli de ce????......am să răspund.....
*Mă întorc în timp de atâtea ori....
Când eram noi doi....
Chiar dacă ştiu că ai uitat de noi...
Ce trist era totul fără tine...
Când nu erai aici....
În gândul meu amintirile mă fac să zbier....
Mă fac să sper...
Te-am aşteptat atâtea nopţi....
Sufletul mi-e gol...
Poate nu vrei sau nu mai poţi...
Să te întorci acum...
Ridic privirea către cer....
Mai am un singur gând....
Să te aştept şi încă sper....
Că te întorci curând....

Mai am o singură întrebare....
Oare...oare tu şti cum doare?
Doare... când te privesc mereu...
Oare... eşti tu sau mi se pare....
Doare....când in preajmă văd doar chipul tău....*

Oare ...oare tu sti cum doare???

4 comentarii:

alessya20 spunea...

E groaznic cand doare...
Dar durerea nu tine la nesfarsit...

Pure Soul spunea...

Da ,stiu ca nu va tine o vesnicie,o sa treaca...dar pana atunci va durea cu fiecare clipa..dar se va stinge treptat....
Stiu ca si tu ai trecut prin asta si stiu ca ma intelegi cel mai bine.
Multumesc ca esti alaturi de mine..:)

alessya20 spunea...

Nu trebuie sa imi multumesti :)
Timpul este singurul care poate anula durerea...trebuie sa te gandesti ca este greu acum dar va fi si bine :)
Te pup

Jumulici spunea...

Ce nu ne ucide ne face mai puternici! You'll be back, stronger and meaner.

PS: unul din cele mai bune posturi ale tale. keep walking...