My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

vineri, 22 ianuarie 2010

DEDICATII

Aseara eram destul de obosita si trista ca a inceput sesiunea si de abia prididesc sa mai invat, (asta pentru ca nu-mi place sa stau pe banii parintilor ,ci ii vreau pe ai mei) si nu-i de ajuns ca am sesiune ,dar mai am si control de fond la firma....cineva drag mie  a simtit ca sunt tensionata si mi-a dedicat 2 melodii pentru sufletelul meu.....o sa le postez aici.




si dupa ce am ascultat impreuna aceste melodii superbe....am ras cu pofta de....



Au  prins la fix sufletelului meu ...obosit....Multumesc ca ai grija de mine :*

5 comentarii:

Andi spunea...

Bafta la examene. Stay cool and you'll make it just fine. ;)

Pure Soul spunea...

ms..am scapat de 2,urmeaza inca 4 f grele.:(
cine sa raceasca ,controlul?...nici o sansa,baga in ei ca sparti ,iar amenda va fi in orice caz..:))

Andi spunea...

Las' ca e bine nu o platesti tu din buzunar. Sau? ;\

Pure Soul spunea...

nuuu....totul este platit de patroni ,dar faza proasta este ca trebuie sa stai dupa cei de la control si sa devii soarece de arhiva..;))

Andi spunea...

mda incerc sa imi reprezint imaginea. io cred ca mi-as lua concediu cateva zile in locul tau sau i-as injura, mi-as aprinde o tigare si as pleca acasa :))