My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

duminică, 17 ianuarie 2010

O POVESTE DE DRAGOSTE ....PE ARIPILE MUZICII






De multe ori cand nu-ti gasesti  cuvintele  potrivite sa vorbesti cu persoana iubita si sa-i spui ce-i in sufletul tau ....fa-o prin intermediul muzicii.....sigur te va intelege..:)



Cineva mi-a spus...
"Nu-mi mai fac planuri pentru ca mi-am dat seama ca omul propune si Dumnezeu dispune.

 Nu-mi doresc decat sanatate si o oarecare liniste sufleteasca . "

ce a ce ma face sa subscriu si eu....intotdeauna cand mi-am facut planuri a fost dezastru..:(

asa ca vreau sa-mi traiesc viata la intesitate maxima,fara planuri ,fara reguli si ghiduri....pare o nebunie ...dar poate fi una placuta..:P

Niciun comentariu: