My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

marți, 19 ianuarie 2010

PENTRU O ZI IN.... HELL.(BUCURESTI)

Azi am avut o zi infernala.....dupa o zi si o noapte de ninsoare, la orizont se prelingea o zi cu ceata ,mocirla si polei....si tocmai era acea zi cand trebuie sa vin in capitala....Astept-am cu sufletul la gura sa ma anunte ca se revoca plecarea..:(...dar toti ma intrebau miratii "ce faci?..nu ai plecat?..cand pleci? ..ai grija la drum,e gheata !...dar nimeni nu spunea "lasa te duci saptamana viitoare!"

Intr-un final am plecat ,cu toate ca colegul meu ,care trebuia sa conduca de data asta ,pentru ca nu m-am incumentat sa plec eu la volan,mergea dupa doar 2 ore de somn(venea de la un alt drum lung-Bacau).Dupa ce am luat si persoana intermediara,care nu o puteam suferii amandoi....am intrat pe autostrada....
Infern....6 ACCIDENTE si majoritatea tiruri rasturnate in sant sau lovite datorita derapajului....
Am stat in fata si urmaream chilometrajul masinii care urca ametitor pana la 100,apoi 105...110.....nu stiu daca simtea frica, dar la depasirea tirurilor ma uitam lung si le masuram si faceam o comparatie intre el si masina noastra....Colegul meu m-a observat....si a inceput sa rada...spunandu-mi..."vrei sa le depasesc mai la distanta?....dar eu parca totusi priveam in gol...doar vedeam ca pe parbriz vin stropi de zapada murdara de la cel din fata si tot timpul trebuia sa stearga geamul...
Intr-un sfarsit am ajuns la destinatie,undeva laga MALL PLAZA.
Aici un fiasco total...sa ai programata audienta si sa nu fi primit...normal,mi-am spus ,doar traim in Romania,nu?Ne-a pasat la altcineva ,ca sa nu zicem ca am facut drumul degeaba.A aparut un personaj foarte interesat sa ne ajute.Se tot agita in jurul nostru(mai mult al meu)si incerca sa ma convinga ca el v-a rezolva problema.....si se tot invartea prin biroul in care eram ,cand statea in spatele meu...iar in ultima faza s-a asezat in fata mea....hmmm...da...m-am obisnui sa fiu studiata din cap pana in picioare,mai ales ca eu ma tot agitam sa ajung la o intelege cu ei...am gasit-o repede si fara sa ma mai enervez...depunerea a documentatiei prin registratura si asteptarea raspunsului,...oricare ar fi el.
Ufffff...am sunat dupa colegul meu sa vina sa ma ia ...eram invidioasa pe el(el se plimba prin MALL..:(( )..si eu tot coboram si urcam 4 etaje sa-mi rezolv problemele.

Am plecat ....mai mult ma durea ca imi era foame de lup,nu ca ma amanasera cei de la care plecasem...Am strabatut strazile murdare si nedezapezite ale capitale,am iesit pe autostrada si am oprit la un popas sa-mi astampar foamea...cred ca ne-am intins la vorba cam 2 ore...dar trebuia sa ajungem si inapoi la firma si sa raportam ce am facut....
Da, s-a adeverit,azi e marti...bine ca a fost doar atat...

Niciun comentariu: