My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

luni, 11 ianuarie 2010

PRIETENII ....LA NEVOIE SE CUNOSC!

Ma bucur ca  ,prietenii mei adevarati m-au apelat astazi si au incercat sa-mi tina companie toata ziua,pentru ca au sesizat ceva ciudat in comportamentul meu ,care de obicei este provocator ,antrenand pe cei cu care conversez in diverse discuti in care nu-si are locul tristetea.
E adevarat ca cei care ma cunosc au simtit ca am devenit mai acida, mai absenta, mai tacuta ...ce a ce nu-i in firea mea ,dar am un mic defect,sa spun asa?...ma molipsesc rapid de la persoanele cu intru in contact si de care m-am atasat,daca sufera ele sau li se intampla ceva rau ,atunci ma intristez si ma oftic ca nu-i pot ajuta .
Dar azi chiar daca am vazut chipuri triste am incercat sa-i imbarbatez intai pe ei si apoi am redevenit aceiasi persoana pusa pe sotii....chiar daca perioda care va venii este super naspa ...mai mult de munca (azi am plecat la ora 20 de birou),mai mult de invatat ,ca vine sesiunea ....si cat mai putin timp liber..:(...dar viata merge inainte...

Ca sa-mi treaca starea asta naspa propun o campanie anti-stres....FREE KISS!



 si daca tot suntem in campania anti-stres am gasit ceva care mi-a placut..;)





Niciun comentariu: