My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

duminică, 31 ianuarie 2010

DUBAI - un vis pe care mi-l doresc sa devina realitate

Azi as vrea sa fiu o femeie din Emiratele Arabe.De ce?
Pentru ca as vrea sa locuiesc in Dubai ....sa ma plimb desculta pe nisipul fierbinte si racorit din cand in cand de cate un val ratacit si inspumat,sa port un val negru peste chip si doar ochii mei caprui si migdalati sa se poata zarii ,restul sa ramana ascuns sub acel val si sa starneasca cele mai fantastice imaginatii in mintile celor care ma privesc,trupul sa-l ascund sub val de matase neagra si sa fie foarte putin perceptibil,doar  formele bratelor ,picioarelor si a siluetei mele de felina sa se zareasca la adierea mangaietoare a brizei,asemeni unei umbre serpuitoare . ...vreau sa fiu umbra ta ....sa te urmaresc pas cu pas....
sa-mi simti prezenta chiar daca nu ma vezi....iar cand se lasa noaptea sa stau pitita intr-un ungher intunecat al camerei si sa soptesc incet inainte de culcare "somn usor ,iuby!"

Si cand primele raze ale soarelui apar sa alegam
desculti pana la acesta minunata"barcuta cu panze"si sa visam ca plutim in deriva pe apele involburate ale oceanului.




....si sa facem o escala aici la insula Palmier.




....si aici ..si sa credem ca venim din cosmos.








....si ultima noapte s-o petrecem aici la  Burj Al Arab, in cel mai scump si mai Înalt hotel din lume si sa fie  o noapte de neuitat.

De ce visez cu ochii deschisi la un loc atat de mirific?
Pentru ca o particica din sufletelul meu este acum în Dubai ... si chiar ma bucur pentru el ca poata sa viziteze aceste locuri.
Apropo de cumparaturi, te rog, dragul meu sa ti cont de ce ti-am scris eu aici ....;).... vezi cum negociezi ..
si te rog ai grija de tine si sa te intorci cu bine ....si pentru ca m-ai intrebat ce sa-mi aduci ...o sa-ti spun....vreau o raza din soarele fierbinte, o duna mica din nisipul desertului,un strop din apa inspumata a oceanului si cel mai important ....pe tine..sa nu uiti asta,ok?..;)

5 comentarii:

stilgar spunea...

Tu intarati si interzici, oferi si iei, visezi si te trezesti. Visezi frumos si visele pot deveni realitate cu putina vointa si noroc.
Sti ce este enigmatic si frumos la femeile arabe? Ochii. Pentru ca nu iti este distrasa atentia de nimic altceva. Nu poti vedea altceva. Practic arabi au toate femeile frumoase pentru ca tot ce se vede e frumos. Ochii. Restul...e poveste...sau cosmar. Depinde ce e sub cearceaf :)

Cred ca totusi ... o poveste ... o poveste de neuitat...

Pure Soul spunea...

mmdaa....imi place sa ma joc...:P
dar daca vreau stiu sa iau ce-mi doresc..;)
se spune ca ochii sunt oglinda sufletului...si este cel mai frumos sa stii ce se ascunde acolo...restul este e relativ...chiar de asta am spus ca vreau sa mi se vada doar ochisorii...:)

stilgar spunea...

daca sti tot ce e acolo... ascuns...unde mai e farmecul?

Pure Soul spunea...

esti un asa bun ghicitor sa poti ghicii dintr-o privire ce se ascunde acolo...?..nu prea cred...:P

stilgar spunea...

nu. nu pot ghici. nici nu vreau. daca se strica visul?