My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

vineri, 1 ianuarie 2010

LA CUMPANA DINTRE ANI! ....LA MULTI ANI!*2010

                 A mai trecut un an..si inca ce an.:(....groaznic, poate cel mai urat din cei care au trecut, ANUL BOULUI....clar ca anul asta a fost cumplit pentru multi dintre noi.
                Am incercat sa incep noul an 2010 dupa unele reguli...mai precis dupa niste superstitii...sa incer sa fac o schimbare ,poate asa va fi mai bine...nu stiu ,dar am inceput sa cred in ele..pentru ca unele se dovedesc a fii mult prea reale...adesea mi s-au intamplat lucruri ciudate pe care nu mi le-am explicat decat in momentul cand s-au si petrecut...un fel de premonitii si stari pe masura , de natura fantasticului.


                 Mi-am facut o cafea ,poate asa imi trece durerea de cap..o data de la oboseala si o data ..se pare ca am baut cam multa sampanie..:P.
                Pe langa bucuria de a trece in noul an ,de a sarbatori Revelionul am tinut cont de multe superstitii cum ar fi lenjeria rosie, casa curata si bani in buzunar.

              Inainte de miezul noptii am vrut sa vad spectacolul din centrul orasului si am plecat cu toata gasca acolo....concert ,dans, artificii, sampanie...o nebunie....am filmat focul de artifiicii exact de unde pirotehnisti erau pregatiti sa dea foc ....aproape ca nu mai auzeam nimic ..tipam la fiecare pocnitura...de fapt bubuitura....;))).Am revenit acasa obosita ,ragusita si ametita..:P...petrecerea a continuat pana la ora 5 cand am spus ..stop...
.....tot asteptand sa-mi treaca durerea de cap...si sorbind din cafeaua aburinda ,in mintea mea mi se perinda imagini de pe tot parcursul anului trecut, ca intr-un film pe care vrei sa-l vezi si sa spui ce anume ti-a placut si ce nu.
.....am cautat sa gasesc ce superstitii se impun la noaptea dintre ani ...inafara de a avea pe mine lenjerie rosie si monezii in buzunare.pe care le-am respectat cu strictete.:P...si am mai dat peste astea...

            In noaptea de Revelion in casa trebuie sa fie zgomot, sa alunge spiritele rele si nu alungati norocul folosind o foarfeca in ajun. 
    De asemenea, dupa miezul noptii prima persoana care intra in casa trebuie sa fie un barbat inalt si brunet, pentru ca barbatii blonzi sau roscati si femeile aduc ghinion. In cazul in care faceti vizite, trebuie sa mergeti cu vasc, sare si pâine         
    La miezul noptii, este bine sa deschideti larg usile pentru ca vechiul an sa iasa si sa intre noul an, cu fericire, sanatate si noroc.
    Tot atunci, daca tineti in brate pe cineva drag veti avea noroc in dragoste, iar daca tineti bani in mana veti avea noroc la bani in 2010.
    In prima zi din an, nu aruncati nimic din casa, pentru ca va aruncati norocul, iar pentru noroc in ajun trebuie sa mancati mere. Sub nicio forma sa nu puneti calendarul cu 2010 pe perete inainte de trecerea in noul an
    Si legat de ce mancan in seara dintre ani exista superstitii. Se spune ca trebuie evitate preparatele din carne de pui, pentru ca risipesc norocul si bunastarea, insa este recomandat pestele, ca sa te strecori prin anul ce vine lin si sa te feresti de rautati.

daaaaaaa...in noaptea de revelion am facut mult zgomot...enorm de mult...muzica la maxim...pocnitori..;)))
mmmmm...prima persoana care mi-a calcat pragul a fost elllll...inalt,.brunet ,bine facut si cu niste ochişori albaştri care ma face sa ma pierd de fiecare data cand il privesc...:x
daaaaaaa ..am deschis usile larg...ca sa scap de anul care a trecut..si sa am noroc in anul ce a venit
daaaaaaaa...ne-am tinut in brate...si ne-am sarutat sub vasc....ca sa fiu iubita ,rasfatata si apreciata
hmmmm.....cu mancatul mai complicat....dar sper sa fie ok...
calendar 2010 inca nu am si nici nu vreau sa ma complic cu el...
dar vine ANUL TIGRULUI....care se pare ca este mai interesant...
            2010Anul Tigrului Alb promite să fie neobişnuit şi interesant, în corespundere cu simbolul tigrului. La conducere, în lume şi în ţară, vor veni oameni curajoşi, prin intermediul cărora se vor realiza idei radicale şi neobişnuite.
         Tematica principală a anului va fi dragostea, pasiunea, atât de caracteristică naturii tigrului, ce se va extinde în toate sferele vieţii. Atmosfera monotonă şi plictisitoare de la locul de muncă va fi înlocuită de strălucirea culorilor noi şi apariţia noilor perspective, veţi găsi ocupaţia întregii vieţi şi ideea, căreia îi veţi putea dedica viaţa, sau cel puţin perioada acestui an.
         În afară de aceasta, nu trebuie să uităm că tigrul este un animal de familie, în haita de tigri mamele şi taţii îngrijesc de copiii lor. Prin urmare, anul 2010 va aduce ceva nou şi în relaţiile de familie. Conform horoscopului chinezesc, 2010 este anul Tigrului de metal, de aceea, în calitate de cadou se pot oferi bijuterii din metal, în special de aur şi argint. Ele vor aduce noroc atât proprietarilor, cât şi celor care au oferit aceste daruri. Un succes deosebit în acest an îi aşteaptă pe cei născuţi sub semnul Tigrului – aceştia vor putea obţine tot ce-şi planifică, iar începuturile noi vor aduce realizări neaşteptate, dar totodată pline de succes.
         Dacă sunteţi născuţi în „anii prietenoşi” semnului Tigru – anul Calului, Caprei sau Câinelui, pregătiţi-vă de un flux de noroc, acesta nu va trece pe alături. Mai dificil va fi rivalilor tradiţionali ai Tigrului – semnul Maimuţelor, Pisicilor şi Cocoşilor – veţi fi nevoiţi să depuneţi efort, pentru a folosi şiretlicurile în anul hotărât şi direct al Tigrului, care nu acceptă greşeli. Fiţi curajoşi şi cinstiţi, şi atunci norocul Tigrului vă va aduce rezultatele benefice aşteptate. În rest, anul 2010 promite să fie liniştit şi echilibrat.
        Anul Tigrului este întotdeauna un an al justiţiei, când vinovaţii sunt pedepsiţi, iar cei care au acaparat bunuri străine, le vor pierde oricum. Într-o anumită măsură, 2010 va fi anul răzbunării şi recompensării acţiunilor din anii precedenţi ai calendarului chinez. În legătură cu criza financiară mondială, probabil ea se va menţine, dar Tigrul favorizează începuturi noi şi curajul, aşa că vor fi binevenite acţiuni şi decizii ieşite din comun în domeniul afacerilor. Anul 2010 promite să fie o provocare în sens material, dar totodată extrem de interesant şi abundent, aşa că majoritatea pur şi simplu nu vor avea timp pentru îngrijorări.

daa....dar in launtrul sufletului meu doresc destul de multe alte lucruri.....si da vreau sa se implinesca si am sa ma lupt  din rasputeri ca sa le indeplinesc....intotdeauna cand imi doresc ceva mult ...chiar f mult ,se implineste..



asa ca multa bafta in implinirea tuturor dorintelor ....LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: