My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

duminică, 31 ianuarie 2010

Despre nebunia dorita,asteptata...

Daaaaa ... am lipsit putin de pe aici ,pentru ca am fost putin plecata in lumea viselor de dragoste...defapt intr-o lume plina de fericire si extaz,care se situeaza intre vis si realitate.
De 2 zile m-am tot distrat si facut la nebunii ,cat sa-mi ajunga pana in aprilie ,cand este ziua mea....aa cea mai tare faza a fost ,cand am fost pusa sa-i invat pe toti ,care erau la petrecere , dansul pinguinului...(promovat de cei de la radio zu)...care s-a soldat cu o veselie si placere generala si chiar cu spart de pahare..:P
Tarziu dupa ce musafirii au plecat ,dupa ce iubi a suflat in tortul facut de mine si pe care am scris "LA MULTI ANI! iubi meu R....",dupa consumarea ultimelor energii de care mai dispuneam doar  noi 2 ,am adormit fericita si implinita in bratele lui.....dar am avut un vis ciudat.
Se spune ca visele erotice sunt semn de sănătate.Visurile erotice dovedesc predispoziţia către imaginaţie şi acţiune, sunt o repetiţie generală ,o pregătire imaginară pentru un episod erotic, real. Am citit undeva ca un adult visează în medie o oră şi jumătate - două ore pe noapte. Întrebarea este de unde vin visele erotice. Oricât ar părea de ciudat răspunsul e simplu: visele erotice dovedesc dorinţe neîmplinite..:P...si una dintre misiunile visului erotic este de eliberare, de depăşire a unor blocaje.
Oare sa se fi intamplat si cu mine ceva asemanator ?... am observat că, în perioade stresante, în vis imi apare cu insistenţă o persoana cunoscuta, care se pare ca are nevoie de mine..:P 

M-am gandit mult daca sa iti spun sau nu … stiu ca esti trist … !!! …
....si visul s-a derulat ca intr-un film ....in care Eu puteam sa treac prin toate obstacolele si sa ajung in camera Ta...si sa te  pot vedea...
"Ai oftat azi noapte in somn  … cum de stiu … ??? !!! …
stiu … pentru ca am fost acolo … la tine-n in camera  … adormise-i cu mana sub cap, lumina ardea inca …
mi-am permis sa vin la tine ,desi nu am fost invitata ,dar stiam ca ai fi vrut asta …
am deschis usa si am intrat …
era asa cum credeam... cum imi imaginam …
dormeai … si nu ma asteptai … sau poate obosisei sa ma astepti …
am pierdut notiunea timpului  ratacind pe alei  …
m-am pierdut … colindand … gandindu-ma daca sa vin sau nu la tine …
obosisem si eu … dar am hotarat sa vin sa te vad …
hainele iti erau aruncate pe jos…
ai fost cumva nervos … poate grabit … ??? !!! …
le-am ridicat usor ,le-am asezat pe un scaun …
aveau mirosul tau … ,excitant ,romantic ,doritor de placeri …
n-ai simtit.. !!! …
dar am fost … am fost langa tine …
te-am adulmecat … … mirosul tau … hmmmmmm …
miroseai a dor si asteptare …
era parfumul pe care mi-l doream sa-l simnt  …
mi-am ratacit gura … in gand peste tot …
peste ochii inchisi pe care as fi vrut sa ii vad …
peste palmele tale pe care as fi vrut sa le am in jurul meu …
gura ta avea parfum de noapte si mister …
m-am asezat un pic la pieptul tau … ti-am ascultat bataile inimii …
te-am simtit ..fierbinte si obosit si nu am vrut sa te trezesc …
dar am fost … macar si in gandul tau … la tine in camera ta …
poate mai vin … nu stiu nici eu …
dar sa ma astepti la fel  … dormind …
pentru ca daca iubirea s-ar spune in cuvinte … am purta o discutie …
dar se pare ca m-am umplut de tine …
m-am implinit in simtiri … am sa te astept acum  … pe tine … la mine in gand...sau in camera mea …
si … stii ce-am sa fac ??? !!! …
voi rade in somn…
voi simti ca ai fost …
sau poate am sa ma prefac ca dorm … sa simt aceeasi nebunie … aceleasi mangaieri fierbinti … cu parfum de noapte si mister …
imi place noaptea … pentru ca pot sa colind … si pentru ca pot veni … cand vreau sa te vad...
si la tine … in gand … !!! "

am incercat sa transpun aici ce am simtit pe parcursul acestui vis ,care sincer m-a socat si pe mine,dar care m-a facut sa ma simt fericita ca macar aici  pot fi alaturi de tine.....apropo,tu m-ai visat?..:)

5 comentarii:

Andi spunea...

Welcome back. Si multumim pentru excursia prin visul tau.;)

Pure Soul spunea...

visul mi s-a parut asa de real incat nici nu mai stiu sigur ....a fost vis sau realitate?
visul meu chiar are ceva si real in el...;)
ti-a placut...?

Andi spunea...

Normal ca mi-a placut. spiritul de negare a realitatii ar trebui sa fie in natura fiecaruia intr-o masura sau alta. Si atunci ne vom putea trai visele.

stilgar spunea...

@ andi:
Nu sunt de acord cu tine. Ce inseamna sa negi realitatea? Pur si simplu sa nu fi de acord cu ea? Sau sa o denaturezi si sa o modifici cum crezi ca ti-ar place. Problema e ca a doua este pentru persoane speciale, iar prima nu inseamna negare neaparat.
Este in natura fiecaruia sa viseze. Sa viseze la ceva interzis, la ceva dorit, la ceva necunoscut.

@ culoare:

banuiesc ca ai citit si mesajul adresat lui andi si nu vreau sa reiau ideea. interesant este momentul visului...dupa petrecere. de ce atunci? dar poate e o intrebare prea delicata...

Pure Soul spunea...

@stigar:
:)normal ca m-a puratat intr-o zona interzisa si dorita de o potriva..
...si visul poate l-am avut ca eram putin ametita de la chef...sau pur si simplu ca mi-l doream..:P
o sa reiau tema cu visul...controversata tema trebuia s-o numesc "un gram de nebunie"?..