My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

luni, 25 ianuarie 2010

FRUMUSETEA IMAGINII


Astazi am dat peste o colectie de imagini inedite ...si gandul a inceput sa zboare aiurea ....Soarele care a fost darnic toata ziua,cu toate ca nu a ridicat prea mult mercurul in termometru si gerul de afara  m-a facut din nou sa doresc zilele toride de vara, plimbarile lungi pana seara tarziu prin padure ,asteptand sa apara "stelutele cazatoare" sau cum imi place mie sa-i aseman cu niste pitici cu felinarele aprinse ,care nu contenesc sa-si caute Printesa lor , pe Alba ca Zapada.Cand eram micuta imi placea sa-mi pun licurici in par ,ca o aura si in intunericul noptii semanam cu un mic ingeras.


Acum realizez de ce mintea mea a evadat incet dar sigur spre amintiri...final de an, un an nu tocmai bun pe care chiar il doresc sa se termine cat mai rapid, un an care m-a despartit de locul meu de nastere....si m-a cuprins nostalgia si tristetea si am simtit ca vreau sa ma intorc in timp si acel moment sa fie plin de caldura, de mult soare...vara.O intorsatura la 180 de grade....pana acum ma bucuram de iarna, iar acum vreau si caut cu infrigurare vara..ciudata stare..:(

Atractia serilor de vara .. Fantana arteziana muzicala din Piata Primariei atrage prin imbinarea perfect sincronizata intre "dansul apei", muzica, lumina si culoare, oferind un spectacol de-a dreptul incantator.

Imi e dor de o plimbare cu barca in strad


Imi e dor de fosnetul padurii de stejar si de mirosul de frunze umede din TRIVALE

Mi-e dor de apusul soarelui care se lasa incet asupra orasului.

Mi-e dor de forfota orasului la lasarea noptii si de feeria de lumini.
 

                        
           Dar cel mai dor imi este de strada copilariei.

Niciun comentariu: