My secret

Viaţa este o luptă , trebuie să şti să lupţi dacă se merită,trebuie să şti când trebuie să te opreşti şi să o iei de la început ,trebuie să şti ce vrei de la ea şi să şti să o trăieşti ca şi cum ar dura doar o zi....o oră ....un minut...o secunda.

joi, 28 ianuarie 2010

Happy Birthday, baby!

Maine este ziua de nastere a iubitului meu.Deja am facut toate cumparaturile ,chiar daca nu maine seara vom sarbatorii evenimentul,ci sambata..;)
Maine va avea parte doar de mangaieri ,sarutari,alintari...si multa ,f multa dragoste din partea mea si numai a mea.
Azi mi-am dat seama ca am o predilecti spre zodia Varsator...se pare ca suntem cei mai compatibili....

De ce? Pentru ca "Varsatorul" este predominant intelectual, mental, este inventiv, dornic de schimbare si noutate,are  spirit amical, originalitate, imaginatie creatoare, spirit stiintific, nonconformist, moder, liber in actiuni si gandire, dar si idealist, utopic, anarhist, cu spirit de revolta, dezordonat, egoist.
Culmea ,acum imi dau seama de ce m-am atasat foarte mult si de o persoana cu care imi face chiar mare placere sa fac conversatie indiferent de domeniu ,chiar ne completam...si el e varsator...si cum mie imi place tot cei nou si de inceput este totul ok...si am reusit chiar pe amandoi sa-i fac sa nu mai fie egoisti.....;))).

Pacat ca nu pot sa fac un tort ca in imagine ,ca sa-i fac maine o surpriza lui iuby,dar va primi alt cadou mult mai placut si dorit de el legat cu o funda mare rosie ....cadoul se intelege ,voi fi eu..;)
Happy Birthday, baby!

7 comentarii:

Andi spunea...

Woo-haa sa-ti traiasca. Mai bine sarbatoriti si maine tot ca diseara. :D

Pure Soul spunea...

ms...eiiii....maine este partea a doua si bonusul ;)...azi e ziua cea mare...:)

Andi spunea...

ce tare. have fun! ;)
io cred ca nu m-ai mai serbat ziua de nastere in nici un fel de...pfff...nici nu mai stiu de la 18-19 ani. o sa si uit dracu cand e :)).

Andi spunea...

scuza greselile gramaticale dar sunt cam semianalfabet azi.

stilgar spunea...

@ andi:
ai un buletin...scrie acolo :)

@ culoare:

Varsatorii sunt niste nenorciti :D. Sar de la o idee la alta ca popcornu'. sunt delasatori, se apuca de nspe mii de chestii si nu termina nimic...chestii d-astea. Sunt complet aiuriti. Daca iti plac zapaciti d-astia...e ok. Sunt varsator :)

Andi spunea...

a da chiar! duuuhhh ! v-am zis ca sunt retard.

Pure Soul spunea...

@Andi:
esti scuzat...dar de ziua de nastere ar trebui sa ne aducem aminte,ca doar nu ne renegam dreptul la viata(ca am venit pe lume) ..si spun asta in sensul ca trebuie sa sarbatorim si sa ne simtim bine la un astfel de eveniment...nu sa treaca pe langa noi ca orice zi din an,viata,ok?

@stilgar:
imi pare bine de cunostinta si ma bucur ca esti varsator..:P
poate ca imi place exact ce spui ca nu-i bine..zapaceala,aiureala si aroganta voastra...cu putina pricepere si rabdare se poate vindeca si aceste "defecte"...am incercat si se poate..:P
dar cel mai mult imi place ca visati cu ochii deschisi si vreti sa salvati lumea ....:)